tubitubi90 Ya neden vermediler ilginç bana gece acilde başla dedi kendi doktorjm da başla dedi süresini o söyledi. İlk gebelikte olmadı böyle tedirgin oluyor insan, tehlikeli zamanları atlatmışsınız darısı başıma inşallah