akpinareda Bende attım tahmin istedim herkes kız dedi doktora gittiğimde cinsiyeti erkek çıktı belli olmasını bekle derim bence insan merak ediyor ama boş yere de umitlenme derim canım ✨
betealt akpinareda yaa cok merak ediyorum. Oğlumda da çok geç öğrenmiştim. Bunda da hala öğrenemedim. 2 hafta sonra detaylı ultrasonda ogrenecem gibi
gulay_acabey55gmailcom akpinareda merhaba size doktorlar hep ne diyordu ben bugun cok üzüldüm 16,'3 günlüğüm ama hala bişeu demiyorlar duygularım karman bi diyorlar kıza benziyor bi denildi erkeğe benziyor ama altını çizerek net değil görmüyoruz dedi
betealt gulay_acabey55gmailcom 18 haftalık öğrendim. Öncesinde hiçbir şey söylemedi. Hep görünmüyor dedi
gulay_acabey55gmailcom betealt Benim gibi kıza erkeğe benzeten oldumu çünkü benimki hiç görünmüyor diyo ama kız gibi diyorlar
fkurtba gulay_acabey55gmailcom eltim yaşadı bu durumu kız dediler 14 ya da 16.haftada erkek olduğunu öğrenmişti
betealt gulay_acabey55gmailcom benimkine şuan öyle diyorlar. En başta çıkıntı var gibi dedi. Simdi kıza benziyor ama görünmüyor net değil dedi
betealt akpinareda yaa başta erkek diyip sonra kız diyen duymuştum ama bunu duymamıştım 😅 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻❤️