caganabioluyo Merhabalar elektrikli ana kucağı almayı düşünüyorum da ama etrafımda sürekli bebek içinde durmuyor kullanışlı değil vs yorumlar alıyorum bana da işime yarar gibi geliyor memnun olan yokmu sizler ne düşünüyorsunuz
queenofrose caganabioluyo vala ben kullanmadım. Ama uzun süre kullanılmıyor dendi. O yüzden Manuel aldım