Zeyzeyzey henüz yapmadım. Bilgi hanımdan çok memnunum. Haftaya cuma inşallah sezeryan olacağım. Ama odalar çok güzel ve hemşireleri çok beğendim. Aurıc benim doğum paketi değil eşim türkiye sigorta çalışanı ve memorial de herşeyi yüzde yüz karşılıyor. Benim özel grup sağlık sigortası olarak geçiyor doğum tahlil, doğum muayene, doğum röntgen ve ayrıca doğum olarak normal ve sezeryan olarak hepsinin ayrı limiti var ve hiç ödeme yapmıyorum. Bu cumartesi son kontrol rndevum var. Haftaya cuma ise doğum. Bakalım nasipse