SsSenosss Merhabalar iki haftadır bebeğimin hareketleri azdı.Doktora bunu söylediğimde peritanolojiye yönlendirdi fakat kendisi hiçbir sıkıntı görmediğini söyledi yine de git dedi.Böyle bir durum yaşayan var mı ?
orkidemm_ SsSenosss ne alaka ki kendisi sıkıntı görmediyse belki hani kendinin göremediği birşey olur diye mi