Bhan93 Arkadaşlar 40 hafta dolduğu halde sancı, açılma vb bir şey yoksa ve bebeğin kilosu 4 ün üzerindeyse sezatyene mi alınıyor direkt?
Bhan93 Deletedmom56 39+2 deyim ama bebek sanırım irice. Hiç bir belirtim de yok. Çarşamba kontrolüm var. Artık doğuma alalım der mi acaba doktor?😇
Bhan93 Deletedmom56 Benim de çatımın normale uygun olduğunu söyledi. Ama bebeğin iriliği beni tedirgin ediyor şu an. Şu ana kadar hep normal istedim. Ama iri bebek doğurmak sakıncalı ve zor diyorlar kendime güvenemiyorum🤨
Bhan93 Deletedmom56 Tebrik ederim sizi 🥰 İnşallah hayırlı doğumlarınız olur. Allah razı olsun hem bilgilendirdiğiniz hem de rahatlattığınız için. Allah yardımcımız olsun. 🌸
Nebahathumeyra Ya aslında büyük bebek daha kolay doğuyor diyorlar bebeğin kendi de zorlayabiliyormuş çıkmak için ama küçük bebeklerde o güç olmadığı için onlar daha zor diyorlar. Bende de öyle oldu nispeten kıım 2790 gram doğmuştu ve inanalım Ör bir Doğum geçirdim arkadaşım 3800 doğurdu çok rahattım diyor ikimizinki de normal Doğum 😊😊