Sibelylmz Kızlar 4gunluk kızımın gaz sancısı var emmesi güzel sıkıntı yok üstten gaz çıkıyor ama ilk yapacağı siyah kakasını yaparken ordakiyle gaz sıkıştırıyor çok ağrıyor kızın canı çırpınıyor ağlıyor . Napabilirim. Yarın doktor kontrolünü var ama gece yada gündüz kesin bir ağrı tutuyor 😭😭😞😞😞
Esrahiramirac Sibelylmz canım gaz damlası verebilirsin tabi doktora danışarak bide masaj tekniği var kızımda hep yaptım ama çok küçük bebeğin yediklerine dikkat et senden oluyordur sütünden geçer
1PrensAnnesi Sibelylmz doktor kesin gaz damlası verir Bide kiraz çekirdekli yastık kullanabilirsiniz ısıtıp karnına veya ayağına koyarsınız rahatlar Ben çok faydasını görüyorum
SibelSinan Sibelylmz canim druna sole nurse harvey nin koleksiyonu cay kasiginin yarisiyla veriosun geciyo benimkinede verrdi doktor tavsiye ederim
Nuranaliayaz1 Sibelylmz yediklerinize dikkat edin ve kimyon kullanın her yemeğe çorbaya pilava bol bol kimyon döküp yiyin sizden bebeğe geçer birde aktardan rezene, kimyon,anason karışımı alın demleyip 2 fincan içebilirsiniz hem sut artar hemde bebegi rahatlatir
Sibelylmz Esrahiramirac gaz damlamoz var doktor verdi kullanıyorum. Ben dikkat ediyorum yediklerini sayılı denecek kadar az nolur nolmaz diye yemiyorum da.
Esrahiramirac Sibelylmz ayakların üşüyordur çok siklet et bise anca bebeğin yapısal olarak dış dünyaya alışıyor olur böyle şeyler
Sibelylmz SevgiGksu onu aldım bugün kullanacam.sen nasıl kullandım ben ilk şimdi kullanacam gece rahat uyusun diye
SibelSinan Sibelylmz surup sisesinde cnm icinde siringa varda siringayi kullanmiyorum zaten kapaginda toz var acip karistiriosun
Gamzeobt Sibelylmz bizde 16 gün oldu gazla başımız dertte hiç bitmeyen bi gaz sancmz var damla bile ise yaramio
BalliVEannesi Sibelylmz canım elma yağı al aktardan 1er damla ayağının altına masaj yaparak sür .çok sancısı varsa karnına da sürebilirsin gaz sancısını hafifletiyormuş.istersen sen de bir netten araştır ve doktoruna sorarak emin ol🤗
BalliVEannesi Sibelylmz ilaçtan ziyade doğal yağlarla mümkünse ben onu tercih ederim o yüzden eskiler çok kullanırmış belki büyüklerin bilir☺