Bence eşinizin psikolojik problemleri var,aşırı mı kıskanç bukadar gurur kırıcı nasıl konuşabilir.Çocuğun ondan olduğunu ıspatlasanız da,eşiniz bu güvensizliği yenmediği sürece çocuk sağlıklı bir ortamda büyümez. Benim de 1 hafta önden gidiyor ultrasana göre. Çoğu kişinin de önden gidiyor 3 haftaya kadar olanlar bile var.Çok normal.