20 haftalık oldum doktorum bana detaylı ultrasyona gün al yeşil alan olaraktan gidiceksin dedi ama bu hastane hep riskli gebelik kapsıyor gitsem bakarlar mı ? Mesai sonrası perinatiloji yazan var o normal olan mı oluyor çünkü diğerleri gibi riskli USG yok falan demiyor bilen varsa bilgi verebilir mi ?