Kızlar 35 haftalık olcam şeker cihazıyla şekerimi ölçüyorum normal çıkıyor bende açıkçası biraz saldım diyeti abur cubur yiyorum bu aralar şeker az çıkınca sizde de böyle mi canım istiyor ister istemez bu zamana kadar hep dikkat ettim ama son aylar olduğu için biraz saldım