elifcnnnnnn Merhabalar 17 haftalık hamileyim hiç iştahım yok en başından beri hiç aşermedim canım bir şey istemiyor daha hiç kilo almadım bu durumda olan varmı
atlasedaaa elifcnnnnnn 21 haftalığım Mihdem bulanıyor genel anlamda bulanmıyor ama yemek yerken öğürme geliyor yumurta yiyorum zorla 1 tane 2 olsa çok iyi olurdu kaşardan da gınağ geldi
annekiz6141 elifcnnnnnn 13+2 ogurmek ve kusmaktan bıktım özellikle ilaç alırken bir mide bulantısı geliyor ilacı Yuttuktan sonra kendimi frenlemesem ilaç çıkıcak resmen 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
aslig elifcnnnnnn 23. Haftadayım ne aşermem var ne iştahım. Zorlaya zorlaya yemek yiyorum hala. Artı olarak şiddetli mide yanmalarım oluyor. Ne zaman geçecek ben de merak içindeyim