nrbnsnck Merhaba, bebeğiniz sağlıkla gelsin inşaallah 🤗 ilk olarak şunu söylemeliyim, eşit sevebilmek, eşit yetebilmek bunlar birer yanılgı aslında bunu ölçen ve evet şu an eşitlendi diyebilen bir alet yok, biz elimizden geldiği kadar düşüncesine tutunarak hareket edersek evlatlarımızın bakım sürecinden daha fazla keyif alırız, özellikle büyük çocuğa sen artık abi oldun gibi söylemler çocukta bebekleşme ve geriye dönme isteği ortaya çıkarabiliyor ve abi olmaya karşı bir tepki oluşturabilir. Bu yüzden o süreç geldiğinde büyük çocuğunuza ikiniz de benim bebeklerimsiniz, sen de bir zamanlar benim karnımdaydın, ben seni besledim, öptüm, kucakladım gibi onun bebekliğini ona tatlı tatlı anlatabilir, fotolarını videolarını ona izletebilirsiniz ve olabildiğince anne çocuk saati baba çocuk saati yaparak yarım saat bile olsa özel bir oyun saati yapabilirsiniz, böylece çocuk kendini belli anlarda tekrar tek çocukmuş gibi hissedebilir, kolaylıklar diliyorum 🤗