Merhabalar ben Nagihan hocada 2 gün önce normal doğum yaptım ve bidaha olsa yine onda doğum yaparım, evet randevuları yoğun ama zaten ilk başlar ayda 1 son ay haftada 1 çağırıyor duruma göre, çok enerjik beni hiç kötü etkilemedi, mesajlara geç
Cevap veriyor evet ama ben buna takılmadığım için beni rahatsız etmedi, süreci de tamamladık kendisiyle