Merrriiii kasmak değil bu..Bilinçli bir yola giriyorsam adımıma dikkat ederim bu da bana göre çok normal. Sonuçta normal gebelik planlarken doktorlar da yeme içme kötü alışkanlıkları dile getiriyorlar
Diğer insanlar beni ilgilendirmiyor ben zaten normal hayatımda da özen gösteriyorum beslememe kötü alışkanlıklarım yok vs ..
Bebek illa tutunur demiyorum ama tüp bebek sürecindeyim neden salayım ki