36 haftalık olmak üzereyim kızlar. Doğum artık yaklaştı tüylerim tam alınmalık şimdi aldırsam 2-3 hafta idare eder doğuma da temi giderim diye düşünüyorum. Kuaföre gideceğim. 4 yıldır hep lazerle alıyordum bitmişti hamilelik doğumlar üst üste çıktı tüylerim tekrar. Siz nasıl alacaksınız doğumdan önce