dilan128_ Kizlar çatlama iğnesinin 12. Günüm hiç beriltim yok baş agirim çok var sizce iğneden mi ovitrelle iğneden sonra hamile kalan var mı
Bukad dilan128_ 2 ay kullandım hamile kalamadım ama çok baş ağrım oluyordu. Bu ay kullanmadım (kendi isteğimle dinlenmek istedim) bu ay baş ağrım olmadı. Demekki ilaç ve iğne etkisinden başım ağrıyormuş
havva_5 dilan128_ canım ben önümüzdeki haftalarda vurulcam bu iğneyi hiç tecrübem yok üstte kalsın diye yazıyorum