eed21 hemsut bir ayda bir gidiyorum bi dahaki kontrolüme 31 hafta gibi gidecem belki birkaç gün öne alırım ağrılarım var biraz. 31. Haftadan sonra herhalde sıkılaştırırlar diye düşünüyorum siz ne kadar sürede bir gidiyorsunuz
hemsut eed21 ben de ayda bir gidiyorum da, yukarıdaki yorumlarda bir arkadaşımız 2 haftada bir gittiğini soyledi de bu durumdan ötürü, ondan sordum
hemsut aley_67 iyi günler, aspirin yazdılar mi size de acaba, benim detaylı ultrason daha salı günü , çok endişeliyim, aynı şeyleri yaşayan birileri ile ve aynı haftalarda olan birisi ile konuşmak iyi gelir diye düşündüm
aley_67 hemsut evet aspirin yazdı kullanıyorum ve 28 ci haftada tekrar detaylıya gitmemi önerdi. Takip amaçlı içimiz rahat olur dedi. Ben bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum içini ferah tut lütfen 🌸 İnşallah detaylıda bir şey çıkmaz
hemsut aley_67 28.haftada detaylıya nasıl gideceksiniz peki, yani detaylı ultrason icin randevu alınabiliyor muymus o haftalar icin
aley_67 Valla tam bi bilgim yok öğrenicem onu ama devlette kadın doğumdan yeşil alan açtırıp gidilebiliyormuş ben 21. Ci haftada o şekilde gittim
aley_67 hemsut Merhaba🌸 En son doktora gittiğimde bir sıkıntısı yoktu. Her şey normaldi. Coraspin kullanıyorum, siz n’aptınız
hemsut aley_67 ben de haftaya gideceğim, ben de aspirine devam ediyorum 32 ye dek kullanicaz dedi, detaylı da çentik görüldü zaten benim de ama yoğunluğu cok degil dedi ordaki doktor