momyy280_ shd2025 ben de rahim ağzı yetmezliğinden dolayı perinatolojide takipliyim dikiş atıldığında 45 milimdi Bir ay sonraki kontrolde evde full yatmama rağmen 30 milime düşmüş ama bazı yorumlarda da görüyorum hiç oynamayan da oluyormuş
6558 Benim 11.haftada dikiş atıldı 13 14 haftalikken 2.7 idi. Dün ölçtü 3.54 çıktı. Evin içinde 15 20 dk geziniyorum anca gün içinde sonrası hep yatiş. İnşallah saglicakla bebeklerimizi alalim. Şuan 22. haftadayız.
momyy280_ shd2025 rapor verip izne ayırdılar mı peki benim iki kaybım da bu sıkıntıdan dolayı olduğu için 4 haftalıkken raporum başladı Bir ay bir ay heyet raporuyla ilerliyoruz çünkü çünkü benim doktorum tuvalet dışında kalkmam bile yasakladı