Kızlar gün karnımda göğsümde sırtımda sinek ısırığı gibi ama aşırı yoğun şekilde kızarıklıklar çıktı. Acile gittim kan idrar vs baktılar sorun gözükmüyor dediler. Ürtiker olabilir diyerek alerji ilacı ve krem verdiler. Bu gün koluma bacağıma da yayıldı kaçınıyor da. Başına gelen oldu mu acaba? Birde açlık safrası ve karaciğer enzimlerine bakmak için yarın sabah aç karnına kan vericem. Enzimler yükseksr bebeği erken alacağız dediler daha 20 haftalık bebeğim. Benzer durumlar yaşayanlar oldu mu