Bende 2 normal yaptım inşallah buda 3. Bebiş normal olur 20 haftalığız. Bildiğim kadarıyla doğum sureci zorluğu yada kolaylığı kişiden kişiye fiziksel yapısal bebeğin duruşu filan bunlar herkeste farklı olduğu için artık nasıl ilerlerse sürec tamamen kendi kendine gelişen birsey oluyo bazen ne yaparsak yapalım kolay da geciyo zorda rabbim kolaylastirsin diyelim