Kızlar bu ay bende de bi anormallik var gebe değilim hiç bir belirti falan yok da yani idrar kasık vs. De benim de regl 5 Ocak ama bende akıntı yok normalde ben adet olmadan önce akıntım fazla olurdu beyaz kremsi ya da her hangi bie akıntı işte yok bu ay yok yani iç çamaşırıma bakıyorum kup kuru bu neden olabilir bir fikriniz var mı ?