Allahın izniyle bir şey olmayacak merak etmeyin telaş yapmayın daha kötüye gitmesin iyi düşünün inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız Benim önerim bir Perinatoloji ye gidin şehir hastanesinde oluyor ücretsiz en azından önemli bir şey se erken müdahale edilirKafanız rahat olur ben de 8+3 üm öncesi düşük olduğu için yarın bir Perinatoloji ye gideceğim