Pelinnn2 Merhaba hanımlar 21 haftalık gebeyim sabah kalktığımda aşırı bir kaşıntım vardı bir baktım göbeğim boylu boyunca enine boyuna yanık gibi kıpkırmızı ama kaşımadım hala bu şekilde iz var kabarmış başına gelen varmı krem sürdüm bir yandı anlatamam
ozlmakmhmt Pelinnn2 gebelik kolestazi olabilir hemen doktoruna git veya acilden giriş yap bizim gelininde oldu haftası da dolduğu için bebeğe geçer zamanımız yok test uzun sürer diye doğumu başlattılar ihmale gelmez hemen git canım çok geçmiş olsun
Pelinnn2 iyiliktozu yok canım zaten çatlak diğergebeliklerden dolayı bildiğin yanık izi var yanıyor çok hayır kendimi bilmesek biri Benı yaktı dicem kıpkırmızı gece sadece bu link içecek varya canım çekti çocukların öyle içtim az bişi yattım alerji falanda değil yani yanık izi komple kalktığımda sırtım kollarımda kaşınıyor du
Pelinnn2 LadyX sürekli nemlendiriyorum zaten fazlasıyla çatlak aşırı hemde kg alıp vermelerden kızken doğumlardan çatlak sanırım daha da olcak olmasın diye sürekli sürüyorum da yanık kaşıntısı bu o yüzden sordum tuhaf yani ilk kez karşılaştım kollarımda çok kaşınıyor sırtım öyle bişi dokundu ama ne