Nusema25 Omaraysegul 😍 ogluma soruyo 3 yasinda daha doktor kardesinin cjnsoyetini soyliycek kizmi diyec erkek mi kiz diyo🤩
Omaraysegul Nusema25 benim kizim anlamiyor daha o kadar. Ister istemez insan oglu kiz varsa erkek erkek varsa kiz evlat istiyor. Rabbim saglikli hayirli evlat versin kiz erkek farketmez🤩🤩
Nusema25 Omaraysegul 🤭amin bizmkide bildiginden soylemiyodur.eminim bakiyoki annesi sabah aksam kiz kardes diyo cocukta ne yapsin
Omaraysegul Nusema25 😊😊 oyle tabii ki benim kizim 2.5 yasinda ama gelisim geriligi var erken dogum oldu 2 yas gibi dusunuyiruz ondan anlamiyr daha yavas yavas kaedesin olack diyorum bebek gelcek diye seviyor🤩🤩