Ygmr- Arkadaşlar doğumdan sonra hangi korunma yöntemini kullanıyorsunuz acaba ilaç süte geçer dediler 😟
cyj Henüz doğum yapmadım ama doğum yapan tanıdıklarımın hepsi 40’ından sonra spiral taktırdı. Sanırım bende öyle yapıcam