defnoloj irem3455 Kurtköy Ersoy da Esra hanım vardı. Kendisinden çok memnundum. Şimdi orda olsam yine ona giderdim. Normal doğum taraftarıydı. Herşey harika ilerlesin istiyordu hep öylede yönlendiriyordu
2bebelihemsireanne irem3455 ben 2021 de yaptım bilgi birikimi çok iyi olan bir abla gibiydi benim için. Şu an yine hamileyim ama uzak bir şehirdeyim bir sorun olsa ordan bile vana yardımcı olamak isteyecektir eminim. Keşke orda olsam da gözüm kapalı gitsem yine
irem3455 Narina123 nasıl peki memnunmusunuz? Ben normal doğum istiyorum da normal doğum taraftarı bi doktormu acaba kendisi
Narina123 irem3455 Evet bende normal istiyordum normal doğum yaptım .Doktorun bunda katkısı fazlaydı . Hatta 36 cı haftada bebeğin boynuna iki kez kordon dolanmıştı ona rağmen normal doğum yaptım 38 haftada :)
irem3455 Bende muayeneye gittim. 34. Haftada bebek baş aşağıya bana hiç sormadı nasıl bir doğum planlıyorsun diye ben normal istediğimi söyledim bunu konusmak için henüz erken dedi. Beni bu konuda desteklemedi gibi hissettim