Kızlar allah aşkına 13 gün oldu bugün ayıptır söylemesi büyük tuvaletime asla çıkamıyorum 1 kere çıktım tekrar doğurmuş gibi çok canım yanıyor ıkınamıyorum yalvarırım öneri istiyorum çocuğuma da gaz problemi olur diye korkuyorum çünkü gazını da çıkaramıyorum :(