badeninkardesi Kızlar acile gitsem serum iğne vs yapacakları birşey varmı ?? Genelde gebelik var diye birşey yapamayız diyorlar ya ondan soruyorum. 3 yaşında kızım var birazda olsa dinç olmam lazım onunla ilgilenmem lazım. Bu halde çok zor
Dilekcakiroglu badeninkardesi bende influenza a pozitif geçiriyorum oldukça ağır geçiyor. Doktorum zencefilli ballı limonlu sıcak su ve kekik çayı tavsiye etti. Tabi günlük bir fincanı geçirmemek kaydıyla
Limonlusodasever badeninkardesi ay aynı durumdayım çok kötüyüm her yerim ağrıyor çocuğum var dinlenemiyorum. Hastanete gıtmek hiç istemiyorum. Dün kızımı götürdüm hastanede kaptım sanırım. Arkadaş yasmış nane limon zencefil kekik şimdi onu deneyeceğim.
lavinya90 badeninkardesi cok kötü oldugum icin eklem agrilari vardi aferin yazdi. Hamilelere verilen formu varmis. Agrilar geçti. Ama bu hastalik 10 gün olacak gecmedi. Yüzüme vurdu. Gözüm ve diş agrım var. Balgam öksürük. Tekrar gittim antibiyotik başladı. Çok geçmis olsun. Geçer gibi yapıyor ama bitmiyor bu hastalık.