Gizemhakan PembeLia Belinay, miray, nilay, esila, asel, ahunisa, sude, eliz, aybuke, Nur sima, derin, su , ela mine 😍
hande123 PembeLia ben mila koyacam inşallah insanlar tarafından sevilen canım bitanem demekmiş hoşuma gidiyor . Duru ve sena ismide güzel bence
BurcuSiratas Sahra, Sıla, Bade Bizim de kızımız olacak hala isim bulamadık. Şu saydıklarımda da pek emin değiliz