kadertuna0 bende senin gibi ilk bu şekil başladı eşim meyve kaynattı ballı süt aklına gelecek herşey ama ben gün gittikçe kötüleştim bide astımım var artık asla nefes alamıyordum akşam acile gidiyordum bi iğne bi hava verip gönderiyordu ama asla rahatlamıyordum sonra bi gece nefesim komple kesildi acile gittim doktor önce git kan ver idrar ver sonra git serum ve hava verilsin dedi neyse bi tık rahatladım yine aynı boğulmaya başladım sonuçlarım çıkmıştı doktor kanımda enfeksiyonun tavan yaptığını söyledi hemen bana bi antibiyotik yazdı 3 günlük bide göğüs doktorunun yanına git sana ilaç yazsın dedi oda ilaçlarımı değiştirid( astım) sonra kendimi toparladım yoksa ölçektim hastaneye git bence bi kontrol ol hamilelikte kullanılan ilaçlar var