Deleted33000 Kızlar yarın doktora da götüreceğim ama sizlere de bı sorayım dedim bebeğimin idrar rengi sarı ve kokuyor bayadir bu enfeksiyon belirtisi degilmi yoksa alerjiden mi sizlerin bebekleri nasıl sizlerde de oldu mu böyle bı durum
Cinarsaitinannesi Deleted33000 susuz kalıyordur yine doktoruna da sor ama ek gıdaya geçti demiştin suyu bol verebilirsin artık
tahamommy Deleted33000 sabah ilk çişi bizimde sarı oluyor gün içinde açılıyor normaldir bence bizimde öyle sonuçta
Deleted33000 Cinarsaitinannesi evet kuzum ek gıdaya geçtik suyu zaten hep verdim doğduğundan beri alerjiyi bilmeden mama da veriyordum ama bilmiyorum ya yarın inşallah tahlil yapar doktor
Havin49_ Deleted33000 ya susuz kalmıştır ya enfeksiyon kapmıştır ilk sabah çişiyse de kokması normaldir
Deleted33000 Baklavaseverim yok bitanem suyu çok ta içer ama bilemiyorum acaba aç mı kalıyor mama içse inan hiç zorlanmicam ama hiç bir mamayı kabul etmedi sadece alerji mamaları kaldı denemediğim kilosu iyi olduğu için alerji doktoru yazmadı mama
Deleted33000 Baklavaseverim canım bide alerji mamasını doktor yazarsa fiyatında değişiklik oluyormu alacağımız zaman yoksa kendimiz gidip alsak da aynı fiyat mi oluyor
Cinarsaitinannesi Deleted33000 alerji mamasına rapor çıkarıyorlar aşkım ücretsiz alıyorsun benim oğlana aylık 6 kutu yazardı doktor bizim az içiyordu yazdırmayı bıraktım bende
Baklavaseverim Deleted33000 Raporlu oluyor diye biliyorum aşkım bizim kıza yazmadılar zaten özel oluyormuş raporsuz alınmıyor dedi alerji doktoru normal mamasını değiştirmedi vücut alıştığı için
2prensesannesiiii Deleted33000 benim kızımın da şu bi haftadır çişi kokuyor anlamadım suyuda eksik etmiyorum diş çıkarma sürecinde bol su tüketen bi bebe