Smyye1B kavalakurabiyesi Biz bu ay arabamızı alıyoruz eminevim aracılığı ile peşinat ödemedik katılım payı verdik 15ay kuralı sisteme girdik. Kuralar bitti bize cikmadi biz sona kaldık son teslimatiz. Tek sorun şu geçen sene alabileceğimiz arabayı şuan alamıyor oluşumuz 🥲
lotusflowers Ben çevremden iyi diye duydum bizde araba almayı düşünüyoruz faiz oranları çok düşük mantıklı bence. Bide ödeme kısmı sana bağlı. Peşinat falan istediğin gibi ayarlıyolar
kavalakurabiyesi lotusflowers evet canım bizde ev için düşünüyoruz bakalım bu hafta fuzul evle görüşmeye gideceğiz
Ulusahin Kuzenim yıllar önce evlerini eminevimden aldı şimdi de araba için girdiler güvenilir diyorlar orası için diğerlerini bilmiyorum
izelaren Bizde ev için girdik nasip çekilişli sisteme girdik peşinatımız olmadığı için ama insan çok umutlanıyor dünden beri bi heyecanlıyım sanki yarın evi alıyorum gibi😅🥹
Frhnemkli izelaren canım peşinat olmayınca çekiliş ne kadar süre sürüyor biliyomusun bizimde evimiz yok bende istiyorum ama çok güvenemedim araştırmadayız çok istiyorum bende
izelaren Frhnemkli hiç belli olmuyor canım çekiliş ilk aydan da çıkabilir seneler sonrada. Ama şöyle bişey var dedi görüştüğümüz kişi 9 ay sonra falan baktık çıkmadı kampanya yenilemesi yaparız bişeyler yaparız yani dedi bizde şansımızı denemek istedik açıkçası