nilperab Kızlar 8 haftalık hamileyim.Kasıklarım çok ağrıyor ,karnımda da ağrı var.Belimde ağrıyor.Normal bu ağrılar sanırım değil mi?üstüne gaz hissimde var😩
nilperab Herseydenbiktim teşekür ederim canm haber veririm .cuma kontolum var acil biley olmazsa cuma netleşir
nilperab nilperab canım bugün gittim doktora .Herşey yolunda çok şükür.Doktor öncedende sezeryen ameliyatın var dolayısıyla yapısıklıklardan dolayı karın agrın normal dedi.Diğer ağrılar da gayet normalmiş.