Simadumann 37 canm ama doktorum da başlatmak istiyor suni sancı almaktansa doğal yollarla başlatırım daha iyi benim icin çünkü suni sancı alan çoğu kişi hem çok sancı yaşıyormuş hemde bebek tam olarak kanala giremiyomus ve sonu sezaryen bu arDa bebeğim iri olduğu icin doktorumuz tam gününü beklersen daha çok alır ve mecburen sezaryen olursun diyor