orkidemm_ aman hiç takılma tansiyon gebelik zehirlenmesi falan yoksa bosver yemene bak bana da doktorum her kontrolde kızıyordu aşırı ödemliydim 19 kilo alarak doğuma girdim 10 kilosu doğumda gitti bebeğim küçük doğmasına rağmen şimdi 5 kilo daha vermişim kaldı 4 kilo o da oluversin canım bebek dogurduk sjsjsjs