minikmucizem26 Kızlar aranızda eşi ile arasında uyuşmazlık olan varmi gebelikte iğne vuruldunuzmu..bilgisi olam varsa paylasablmi
fkurtba minikmucizem26 evet eşimle aramızda var ilk gebelik benim de kanamam olmuştu ama doktor iğne yapmadı niyeyse sonradan öğrendim iğne yapmamış kanamadan sonra ilk 72 saat içinde yapması lazımmış kendi doktoruma gittim bi test yaptı sonuç negatif çıktı sorun yok dedi 28.haftada yapacaklarmış bende çok merak ediyorum biraz da geriliyorum ya
sprmom minikmucizem26 3. Gebelik iki gebelikte de 28. Haftada iğnesi yapıldı bunda da dr 28 haftada yapılacak kanaman olursa gel yine yapılır dedi dr Allah izniyle bişey olmaz korkma gerilme🥰
minikmucizem26 sprmom ya benimde üçüncü gebeligim diger iki gebeliginjn birinde vurdurmustjm ama doğumdan hemen snra diye hatırlıyorum ilk doğumum dglde ikinci doğumdan snra vurulmuşum. Bundada mi yine vurulcam? Her gebeliktemi vuruyoluyo
minnosss58 minikmucizem26 bizim de kan uyuşmazlığımız var ama şuan 23+4 olduğum için erken iğne için sanırım doktorum bahsetmedi henüz
250199 minikmucizem26 ben geçen hafta gittim eğer doktorun özelse devletten randevu al ücretsiz yapıyorlar herhangi bir kadın doğum doktoruna git zaten ilk önce indirekt coombs testi yapıyorlar 1 günde felan çıkıyor sonuç negatifse iğne yapıyorlar biraz yakan bir iğne ama sonrasında yan etkisi olmuyor anlık vurulurken yakıyor biraz. Şuan kaç haftalıksınız bilmiyorum ama 28. Hafta içinde gidebilirsiniz kanamanız olduğu takdirde hemen acilden giriş yapın o zaman vurmaları gerekiyor ama olmazsa dediğim gibi devlette ücretsiz yapıyorlar
Havin49_ minikmucizem26 ilk oğlumda hamileyken 28. Hafta vuruldum bise doğumdan sonra bidaha vuruldum oğlumla da kan uyuşmazlığı vardı şuan ikinci gebeliğim 1 hafta çnce yine kan uyuşmazlığı iğnesi oldu
erikarpuz minikmucizem26 evet bizde de var annemle babamda varmış ben çok korkuyordum zaten 2 kere kürtaj oldum onlarda da iğne oldum son gebeliğimde kanamam oldu 7 ve 9. haftalarda 2 kere iğne oldum sonra kanamalarım kesildi 28. haftada tekrar iğne oldum sağlıkla doğum yaptım dogurdugum gün tekrar iğne oldum olunması gerekiyor mutlaka
Esma006 minikmucizem26 28.haftads vuruldum onun dışında 9.haftamda kahverengi lekelenme oldu birgün oldu sadece doktor önlem amaçlı vurmuştu ik itane vurulmuştum
sudeli4 minikmucizem26 evet cnm ben negatif eşim pozitif. İlk gebelikte erken haftalarda yapıldı 28 i beklemedik 18 20 filandı birde doğum sonrası yapıldı bebeğim pozitif doğmuştu . Şimdiki gebelikte kanama yaşadıgm için 10. Haftamda yapıldı ve doktor 28 de yine yapılacağını söyledi
Alparslanmomm minikmucizem26 ilk hamileliğimfe biri 28 hafta biri doğumun peşinden yapıldı şuan da 28. Haftamı bekliyorum tekrar olmak için
sprmom minikmucizem26 evet bendede doğumdan sonra vurdular yazmayı unuttum bebeğim kan grubuna bakarak doktor son gittiğimde 3. Gebelik bunda da vurulacak dedi
minikmucizem26 Birde kizlar birsey merak ediyorum geçmişte olan gebeliklerde misal yapılan iğneler vs neler kullanmışım hastaneler hangi iğneleri yapmis vs bunlri gorebilcegim bir platform varmi e nabizda mesela gorunuyormu
pablola minikmucizem26 bizde de var 28. Haftayı bekliyorum aşırı stres yaratıyor bu durum bende bir de doğumdan hemen sonra eğer bebekle kan uyuşmazlığı olursa o zaman yapılıyormuş
4567788 Haftaya kadar herhangi bir kanamanız olması durumunda acilen vuruluyorsunuz o iğneyi. Kanama Olmazsa 28. Haftada vuruluyorsunuz (zorunlu) doktorunuza kan uyuşmazlığı olduğunu belirtin ki bilsin sisteme girsin. İğne vurulmadan önce sizden ve eşinizden ehliyet fotokopisi felan alıyorlar kan grubu için. Doğum sonrası bebekten kan alınıyor bebeğin kan grubuna bakılıyor babayla uyumlu çıkarsa birdaha iğne vuruluyorsunuz. Anneyle uyumlu çıkarsa vurulmuyorsunuz.