Geçen ay 8inde regli olmuştum. Bu ay muhtemelen 5i gibi olurum ama dünden beri sol kasığımda ağrı var. Özellikle ayağa kalkınca hareket edince oluyor. 19unda ovulasyon testinde pik görmüştük ve 3 gün değerlendirdik. Dün gece dayanamadım erken gebelik testi yaptım ama negatif. Göğüslerime dokununca ağrı var hatta 2 gün önce sol göğsüme 5 6 saniye aralıklarla sanki biri iğne batırıyo gibi oldu. Bunlar belirt olabilir mi ya da yaşayan oldu mu? Testi de yaptım gerçi çıkmadı ama insan ümitleniyor