Merhaba
Bebeğim 30.haftadan sonra hızlı kilo aldı ama ben o süreçte tatlı hamur işi çok tükettim . doktorum perinatolog .Karbonhidrat ı azalt dedi dikkat ediyorum şimdi ama çevrem şeker olabilir diyor doktorum tahlil falan istemedi şeker yüklemem temiz çıkmıştı. 15 gün sonra doğum var zaten ama Allah korusun şeker varsa bebeğime zarar verir mi doktor tahlil istemiyor ama sıkıntı yok sadece iri bebek diyor