Bugün 3.trimestere girdik şükür. Nasılsınız kızlar?Ben artık iyice ağırlaştım gibi.Geceleri de pek uyuyamıyorum rahat edemiyorum sürekli wc ye de kalkıyorum.Bebek hareketleri de bazen hareketli bazen durağan tedirginim normaldir umarım.Sizlerde durumlar nasıl