gulsumklc2 Kızlar 5 hftalıgım dr bgun bir kese var dedi ama içinde kanama var sonra bir tane daha var ama ıkız mı blmıyorm dedi uc gun snra netlescek dedi. Klomen + çatlatma olmustum benim gbi olan var mı ? Yada benzer
uyankedos1 gulsumklc2 ben klomen ve çatlama iğnesiyle hamile kaldım çift yumurta ikizi denildi 6. Haftada ikisinin de kalp atımını duydum. 8. Hafta gittiğimde kesenin biri kaybolmuştu şuan 11 haftalığım tek gebelikle devam ediyorum 🤗