Bugün detaylı USG vardı doktor böbreklerinde genişleme olduğunu söyledi 5 olarak ölçtü yanlış duymadiysam erkek bebeklerde görünüyor genellikle ama kız bebekte görünmesi sıkıntı dedi 1 ay sonra tekrar gelmemi istedi doğumdan sonra yeni doğana verilir diye söyledi tedavi amaçli çok korktum yaşayan var mı bu durumu düzelir mi doğuma kadar içimi ferahlatin lütfen 😥 23+0 haftaligiz