Kızlar oğluma ahşap beşik almıştım sırf görüntüsünden dolayı ne kadar yanda koruması olmada büyüyüp döndükçe kafasını falan vurmaya başladı hiç rahat edemedi. O zaman odamız daha genişti şimdi anne yanı olarak kullanamayacağım odam dar ayak ucuna beşik koyacağım ama anne yanı olması yine avantaj olabilir eğilip almaz zor olur ilk zamanlar. Öneriniz var mı ne alabilirim hangi marka park yatak nasıl fikirlerinizi bekliyorum 😊