hatice200 benim de öyle ama ben de şeker de var, sizin testler temizmiş en azından yemenize dikkat edin karbonhidrat şeker yağ kesin porsiyon kontrolü yapın, ben normal doğurabilmek için 37-38 arası 4 kiloya yakınken suni sancı istiyorum doktorum da sıcak bakıyor, 2. Doğum olacağı için 🤲🏻🤲🏻🤲🏻