queenofrose Evet hanımlar. Eminim bi çok kez konu açılmıştır. Ama güncel olarak ne yapılabilir, neler yapıyorsunuz bir sorayım dedim. Çikolata, ikramlık… Neleri, nerelerden yaptırmayı düşünüyosunuz acaba? Çok pahalı olmayan önerileri dinleyebilirim ☺☺
Kubra12355 queenofrose çikolata isimli lokum alacağım bence yeterli hasta ziyareti zaten annemde orda bütün gün durulacak diye en yakınlara poğaça kurabiye gibi birşeyler getircek yanımıza okadar.😂
HNur55 queenofrose bence çok abartmaya gerek yok sonuçta insanlar eve ziyarete de gelecek, ben çikolata baklava ve şerbet düşünüyorum bakalım fikrimiz değişmez ise
Merallonomikon queenofrose melodi çikolatadan minik kutulara paketlenmiş isimli çikolata sipariş verdim ben bir de güzel bir butik pastaneden kutulu tadımlık brownie söylemeyi düşünüyorum kendim de lohusa şerbeti yapacağım bence yeterli çok ziyaretçimiz olmaz zaten ailelerimizden ayrı şehirlerdeyiz ben daha çok hemşirelerimize ikram edeceğim :)