Merhaba hanımlar, ben şu an 16. haftadayım. Normalde miyom ile gebelik geçirdiğim için miyom ağrımın olacağını söylemişti doktor. Ama miyomum sağda ve ne zaman onun ağrıyıp ağrımadığını anlıyorum. Bu aralar rahmimin genelinde, kimi zaman solda kimi zaman sağda ağrılar oluyor. Bu ağrıları tarif etmem gerekirse içimde bir şey geriliyor gibi. Bu rutin bir büyüme ağrısı mı yoksa sorun mu var anlayamıyorum. Ağrı hissi gün içinde sürekli seyrediyor. Ama dayanılmayacak durumda değilim. Dediğim gibi içimde bir şey geriliyor gibi bir ağrı. Ama bugün ilk defa sol yumurtalıkta nabız atma ağrısı da eşlik etmeye başladı. Sizin süreciniz nasıldı acaba? İlk gebelik olduğundan ben de anlayamıyorum normal midir diye.