kubrayurek ben İbrahim Saraçoğlu’nun tarifine göre yaptım günde iki kere birkaç inciri kaynatıp suyunu içiyodum bi su bardağı kadar yemek öncesi yapıyordum ama zaman olarak adet öncesi mi sonrası mı onu hatırlamıyorum fakat 21 gün yaptığımı hatırlıyorum. Ben o sıralarda B12 iğneleri de oluyodum, demir takviyesi kullanıyodum aynı zamanda. Gebe kalmıştım ama benim ağır kaldırmam sonucu olmadı malesef doktor da kimyasal olabilir dedi. Ben de bu kürle hamile kaldığıma inanıyorum.