Bilinen çoğu bulantı ilacını kullandım 13+1deyim prizin diye bı ilaç kullanıuorum ilk gebelikte de doğuma kadar onzyd kullanmıştım burdan ilaç önermek mantıklı değil zofer emedur prilam herşeyi kullandım ve hala bulantilarim var az da olsa geçiren prizn oldu çok farklı aslında prilam daha iyi olduğu söyleniyor ama bende etki etmedi 2 hafta öncesine kadar da her hafta 1 gün hastanede serumla geçirdim 10 kilo kaynım oldu bu süreçte