cekardes 2 ay önce devlette doğum yaptım İsa beye gidiyordum küçük bi tartışma yaşadıktan sonra kime randevu bulursam ona gittim en son Ömer beye gittim diğer gün yatışımı yaptı haftam dolduğu için. Zaten doğumhanede nöbetçi kimse o doktor ilgileniyor. Doğumhanedeyken 2 kez geldi doktor sadece akşam sorumlu 1 ebe vardı nöbet değişimi sabaha denk geldi ve farklı ebeler sürekli kontrol vemuayene için geldiler. Doğumhane güzeldi tek kişilik 1 kadın refakatçi alınıyor tek kötü yanı herkesin doğum yaptığı ana şahit olmak bence insanı daha da korkutuyor. ebeler iyiydi gülerek sohbet ederek zaman geçirdik gündüz stajyer ebeler ve doktor ilgilendi stajyer ebeler çok tatlıydı ve çok yardımcı oldular 24 saat suni sancı aldım son anlarda beni çok rahatlattılar. bebek kanala inmediği halde büşra hanım zorladı beni bebeğim de bende strese girdik ve acil sezaryene alındım. Gündüz doğum anında stajyerler de oluyor odada 10 kişiden fazlaydık belki akşam nasıl oluyor bilmiyorum.Servisler 2 kişilik 1 kadın refakatçi kalabiliyor servisteki yemekler güzeldi ayrıca sürekli temizleniyordu oda ve wc. Emzirme desteği konusunda yetersizlerdi. Ebeler ve temizlik konusunda memnun kaldım ama doktorun bizi öldürme çabasını takdir ettim açıkçası 😅