Bana 9 haftalık hamilelik dediler cumartesi ilk defa kahve rengi akıntı geldi acile gitim foğumhanede baktılar bu haftaya göre kalp atışı yok hazırlıklı ol dediler çok korkutuldum ama istemedim kendi doktoruma gitmeden bişey yapmak istemedim pazar günü kırmızı laztik gibi pıhtılar oldu dün gittim kendi doktoruma birşey yoktu çünkü hafta fazla sayılmış bebeğim 4 mm 7 mm olsun öyle kalp atışına bakalım dedi şuan bile kanamam ağrım yok sadece arada pıhtı geliyor normalmiş doktorum parça yada yoğun kanaman olursa gel dedi ve ilaç verdi . Kendi doktorunu iyi seçmen gerekiyor yoksa çok sıkıntı oluyor belki diğer doktora inansam dün bebeğim alınmıştı