İlk kızımın adı LİNA ikincisi de kız alin koymak istiyorum sizce nasık
linamoms2 Ay bence çok hoş ve uyumlu, adıyla yaşasınlar 🐣💖🌸
linamoms2 alin dgl de Alya Libya bunlar daha hoş bana gore:)) sağlıkla gelsin ins
linamoms2 aynı harflerden oluşmuş iki isim ben severim böyle şeyleri gayet güxel
Ben kız olurlarsa havva , ayşe düşünüyorum ama ekek olurlarsa da bakıyoruz şuan